Att åka buss

Nu är jag på väg hem ifrån några underbara dagar på Ljusterö. Tyvärr måste jag åka buss för att komma hem. Usch vad jag inte alls gillar att åka buss! Tåg, bil, flyg, cykel,båt, ballong vad som helst men inte buss! Så segt, varmt, fullt av folk som önskar att de var någon annanstans men låter inte det hindra dem ifrån att stå med sina svettiga armhålor i ansiktet på en. Man kunde ju hoppas på lite sympati eftersom att vi alla sitter i samma båt, eller ja, buss. Men nej då, istället blir det som någon slags hämd på alla andra medpassagerare att de måste stå och trängas i en varm buss med massa främmande människor. Nej fan, buss asså..
Dags att skaffa bil..
Men men, vi passerar just den fina staden Åkersberga, känner att glädjen höjs ytterligare i bussen..
Haha, en snabb bil ska jag ha, så att man fort som fan kan passera missärer som denna;)
Nu börjar två tanter störa sig på mitt skrivande så jag får nog lägga ner nu.
Buyebuye baby blue!

Kommentarer
Postat av: zozzo

hahah!skön du e

2008-04-12 @ 15:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0