Inte bli sjuk

Nu jäklar börjar skiten igen, asså jag lovar, bara för att livet flyter på något sådär bra så måste gud eller någon jävlas genom att göra mig sjuk igen. Jag är ju inte sjuk än.. eller jo jag har vart sjuk länge nu och det släpper inte och nu börjar det bli sämre, himla skit jag vill inte bli sjuk! Jag vill vara frisk så att jag kan vara på landet och plugga och leva livet. Shit asså.
Åh ja! Min älskade ska typ komma snart! Jivlar vad kul vi ska ha. Hoppas att päronen samtycker. Ska ta upp frågan imorn:P Och då är det valborg,då kanske man kan gträffa lite kul folk;)
För lite övrig meningslös information så kan jag berätta att alla börjat kalla mig frugan.. Fattar inte vad det är för fel på folk haha. Jag är väl inte gift, eller?
Älskar dig, kommer på det lite då och då, hur mycket du är och betyder för mig!<3 Vi är ju så bäst!


Kommentarer
Postat av: sofie

japp sanrt kmr jag ner!den 25;)
och vad beträffar att alla kallar dej frugan kan jag inte annat än hålla med.passar perfekt:)jag är glad för eran skull.du betyder mest sammy,det vet du

2008-04-15 @ 13:08:25
Postat av: Sammy

Haha tack sweet! Längtar efter dig!

2008-04-15 @ 20:54:38
URL: http://www.sammysalina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0