Seg?

Jag har hittat en ny sida av mig själv, en sida jag verkligen inte trodde jag hade. En Lugn Sida. Ja ni hörde rätt.
Stina Moberg har en lugn sida, det ni!
Nej men jag har alltid varit en så galen och vild människa, visst det är jag fortfarande men jag har på senare tid märkt att jag faktiskt kan ta det lugnt. Jag kan andas djupt och lugnt flera gånger och det beror inte på att jag just haft fantastiskt sex eller något utan kanske bara en liten grej som att jag just tagit en klunk av ett gott te.
Välkommen till filosofi hörnan haha. Slut med skit snack, men jag tror seriöst att jag kanske inte helt är som min far som bara rusar runt ständigt och jämt utan att även jag har en liten sida av lugn..
Nu ska jag lugna ner mig ytterligare genom att gå och lägga mig.
Good natt;P

Kommentarer
Postat av: zozzo

haha beror visst på att du precis haft fantastiskt sex!

2008-04-08 @ 15:25:33
Postat av: Anonym

Hahah asså himla unge!!:D

2008-04-09 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0