Boooorlänge!

Nu sitter man på tåget på väg till Borlänge och vad fan ska du göra i Borlänge är den ständiga frågan jag får. Ja, inte fan vet jag men det ska bli skönt att komma iväg, var iförsäg på Bali för en vecka sendan men man kan aldrig få nog av att komma bort lite;)
Jag har försökt plugga lite men det är mer eller mindre omöjligt med Jess, Jojjs, Erik, Mike, Oscar, Walle och Maria som resekamrater haha. Jag måste erkänna att jag älskar kaffe, det är hemskt, och det är sant. 
Alla människor hälsar här! Ta hand om skiten så blir det nog bra, för övrigt så funderar jag på att börja skriva en liten historia som man bara kan läsa ett kapitel i taget, som sånt där som finns i DN varje sommar:D haha jaa nu vet ni det. Fast jag vette fan vad jag ska skriva om.. förslag?
Aja puss och kram!<3


Shit vad jag skriver osammanhängade haha.

Kommentarer
Postat av: ell

låter roligt :D

2008-03-15 @ 13:31:14
URL: http://ellwandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0