Hej & hå, kämpa på

Men va.. åh skrev ett jätte långt och enligt mig helt okej inlägg och så dör internetuppkoplingen.
Delete med det, jaha men då får vi väl börja om då, fast det få bli en förkortad version av orginalet;)
Jag är på Ljusterö med största baben Zozzo<3 och vi är lyckliga haha:D man blir sjukt glad av att vara här, lyckokälla typ. Nu ska vi ta något att äta och mysa lite framför TV:n och snart kommer Tobbe ut, då lär det bli riktigt mysigt;) i alla fall för damen bredvid här.
Hjärt och lungfonds tanten gav mig just lite mer ångest med sitt "ja det beror på hur mycket du vill bidra med" Hej & hå.. haha

Zozzo presenterade mig för blondinbella, en männska jag aldrig tidigare stött på och det var tydligen upprörande. En tjej som lyckats bli känd genom sin blogg och fått sin egen firma, blondinbella ab haha herregud.
Aja food time. Take care and don´t eat snow. Gjorde det misstaget när jag var mindre.. behöver jag säga mer?;)
Tjoohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0