Att göra från och med onsdag

                   Den här vekan har varit så fruktansvärt seg so far men nu ska den nog få lite mer fart!;)


Onsdag: Åka till mitt älskade Ljusterö kl.08.31 för att vara exakt.
                Antagligen få kämpa i timmar för att få upp värmen i huset.
                Plugga skiten ur mig.
                Träffa Krister:D
                Sova.

Torsdag: Plugga skiten ur mig.
                  Träffa Krister:D
                  Sova.
                  
Fredag: Åka in till stan med Krister å morgonen.
              Plugga skiten ur mig.
              Se Robert Plant på Hovet:D:D
              Sova.

Lördag: Åka tillbaks till Ljusterö.
               Inviga sommaren på Svartsö krog!!:D:D Kommer bli skit kul!

Söndag: Antagligen vara bakis?:D



                                                                            Längtar till helgen...:D
                                                  
                                                       


Kommentarer
Postat av: sofie

din skit fan!ska du till svartsö!jag ville ju oxå va med:(buhuu

2008-05-14 @ 16:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0