Det kommer mera..

Har hänt en hel del, gör ju det i ens liv ibland.
Har mest varit ute på Ljusterö under den senaste tiden och det har varit kanon skönt. Man har fått vara i fred och pluggat och varit med sin pojkvän:) Det enda som suger är att man inte har två av sina favoriter med sig, jojjs och jess:(. Där i mot hade jag en annan favvo här i en vecka:D Zozzo<3 Vi har haft as kul, firade valborg tillsammans med Tobbe, Krister, Matte, Sockan, Dempe, Emmy, PA, Agnes, Jessica, Gyller, Jesper och massa andra kul typer.
Sen har vi haft flera kul kvällar med lite för mycket alcohol och helt sjukt mycket skojj!
Jag lyckades slö söder lite av ögonlocket och ögonbrynet i lördags haha. Snubblade på en matta och trillade rätt in med huvudet i en pelare. Gjorde shita ont. Blev akuten, några stygn och en hjärskakning.
Men annars har livet rullat på och man har mått allmänt bra, fast jag saknar redan men älskade zozzo som åkte hem i söndags:(
Nu ringer det på min nya fina telefon, var ju tvungen att köpa en ny efter att jag lagt bort den andra på centralen. Lite tur i oturen så kom min telefon fram efter några dagar, tyvärr hade då jag redan köpt en ny för 3000 haha. Aja sånt är livet. Ska gå in på lite detaljer senare men just nu hinner jag inte, så det kommer mera..!TC Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0