Bläää

Orkar inte att jag är allergisk mot en viss typ av antibiotika. Den starkaste också som jag uppenbarligen behövt nu när jag haft mina skit grejer som halsfluss och lunginflammation. Får utslag i hela ansiktet, trodde inte att det skulle bli så illa den här gången men jodå, har slutat ta tabletterna för flera dagar sen men det verkar inte spela nån roll, blir bara värre och värre, gaaah! Vill inte! Hoppas bara att det går över till helgen då man måste visa upp sig för folk igen haha.
Positivt är att mamma och jag gjorde knäck igår och den blev kanon god! Ska missbruka lite idag tror jag:D

Till helgen kanske det blir krogen igen.. usch min stackars plånbok!! Men får se.. skulle vara kul att träffa lite polers i alla fall..

Längtar till juuul! Sjukt jultaggad:D

Puusss

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha ja seriöst. huvudvärk borde inte få finnas.. hade extreeeeeeeeeem huvudvärk från tisdagsmorgon till igårmorse typ. Inte najs asså!!

Nej sluta! SLUTA! prata inte nyårsklänningar med mig, jag DÖR av ångest. jag har inte en jäkla minsta aning om när hur var eller nånting annat när det gäller nyårsdressen. Men jag vet, lika mkt som du, att jag vill ha nåt rejält snyggt i år.. för en gångs skull, förra året spenderade jag med familjen på skansen med mobil avstängd. orkade inte alls kolla vad som hände eller så (missade ju tydligen världens fest men det fick jag ju reda på dan efter :)).. så i år ska det smälla stort!!

2009-12-11 @ 22:06:56
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0