Bra dag

Idag är det en betydligt bättre dag!
Fick mitt slutbetyg i spanska som blev MVG, känns kanon! Jag ska försöka jobba lite mer med matten under lovet men just nu är motivationen lika med noll.
Ska bli så otroligt skönt med lov! På lördag ska jag och Jojjs ut och julshopa. Har inte köpt en enda julklapp så det börjar bli lite panik, men det känns skönt att det ska bli av.

Hoppas på att hitta en nyårsblåsa också. Vet bara att jag vill ha en med låg eller öppen rygg.. resten spelar mindra roll.

Blir också jullunch på lördag med Simons jobb. Haha värsta stek.

Imorn blir det chillkväll med Johan på Grev Turegatan, skönt sätt att inviga lovet.
       Ahh lov! Underbart!



<3 kärleeek




Kommentarer
Postat av: Jässä

Fan va grym du är!:D Grattis.

Lunch med min mama? haha. Jag kunde också varit där isåfall:(

Puss på dig min älskling <3

2009-12-20 @ 21:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0