Denna dag ...

Denna dag har varit seg, sjuukt seg.
Jag skulle ha följt med min just nu onneboende Joanna ut och shoppat idag, men jag var så seg och tråkig och hade massor av plugg så jag hoppade över det. Ska försöka mig på en runda imorn istället.
Damn att man inte har mer pengar! Tänkte söka jobb på Waxholms Hotell för att kanske slippa jobba i sommar, hade tänkt att steka heeela sommaren med en herr DV och en fröken Zozzo, och kanske lite andra också.
För övrigt har jag kärat ner mig i serien Lipstick Jungle, Joanna presenterade den för mig och nu är det kört, love it:D

Är det något jag längtar efter nu så är det helgen! Då jäklar ska vi parta.
Först Axel sen krogen, yeah
xoxo höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0