Flytt

Herrejösses.
Jag har för första gången i mitt liv flyttat, eller jag håller på att flytta.
Sjukt läskigt men sjukt kul. Att byta från lägenhet till hus är sannerligen trevligare än tvärt om, eller kan ju bero på att jag bara bott i lägenhet tidigare, men men jag tycker i alla fall att det är grymt att ha ett hus. Spela musik så högt du vill, gör om precis hur och när du vill, ha fester utan att nån kan klaga, få ett eget badrum (i alla fall jag tihi) och man kan slå sönder väggar utan att bli stämd. Kort sagt hus är perfekt för familjen Moberg. Får se hur länge jag blir kvar här, ska väl flytta till en egen lägenhet snart men just nu är det kanon! Och! Utrymme! Jösses, finns hur mycket plats som helst! Helt underbart:D
Finns dock tre minus: Vi måste sälja Ljusterö♥, vi lämnar lidingö♥ och alla kompisar som är kvar på L-ö är låångt bort, känns det som fast det är inte så långt. Tar ungefär 20 min med bil men ändå.. känns lite tragiskt, saknar Jess galet mycket! Men, jag ska ju snart ta körkort och då kommer jag racea fram och tillbaks till Lidingö jämt! Och när jag är full så våldgästar jag Jess:D Kort sagt, Lidingö blir inte av med mig! Och inte folket som bor där heller:)
Säger man hoho här inne så ekar det:D
xoxo♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0