I´m baaack

Sjukt länge sen jag skrev nått i min blogg, nästan glömt bort att jag hade nån.. lilla
För att snabbt göra en liten sumering av allt som hänt så kan jag säga att det vart rätt bra.
Träffat en väldigt go liten pojke som gör mig ständigt glad,  mer eller mindre förlorat en av mina bästa vänner, gör jävligt ont och jag förstår ingenting av det, ska försöka reda ut det men får se om det går att rädda...
Fast det jag tänker mest på just nu är att vi köpt hus ute i Waxholm och kommer flytta dit i slutet av februari. Och sen det att jag fyller 18 på onsdag!! Shit va jag längtar, ska bli så sjukt kul.
Blir stor fest hos oss på lördag och sen ut på krogen med massa polers:D
Ser fram imot att få köpa min små fula 3,5 och och desperat försöka supa sig full på dom haha.
Saknar Zozzo, är glad över att Jess finns, längtar efter Oskar och har tröttnat på vintern.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0