........

Jag tror inte du fattar hur ont det gör.
Jag tror inte du fattar hur mycket du skadar.
Jag tror inte du fattar att allt inte handlar om dig.

Det är bara du, du, du, du. Alltid, du.
Ja men jag då? Hur jobbigt tror du inte jag tycker det är?
Jag har tagit så mycket hänsyn till dig och dina känslor och allt du gör är att
"ösa mer skit över mig" som du själv uttryckt dig så fint själv om mig.
Jag trodde att du vill försöka, jag trodde att vi kanske skulle kunna fixa det.
Nu är jag övertygad om att det aldrig kommer gå.
För att något ska funkar måste man respektera varandra.
Jag har aldrig blivit så kränkt och så ledsen nånsin tidigare.
Jag har försökt att förstå, försökt att be om ursäkt men nu är det din tur.
För mer än såhär tänker inte jag ta, lite jävla självrespekt har man och den
tänker jag inte låta knäckas av dig.
Du gör mig så jävla ledsen så du fattar inte.
Förlåt att jag har sårat dig, förlåt att jag gjort fel, men hur mycket ska du egenlitigen straffa mig för det..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0