Freeedag!

Friskare tider! Nästan helt bra nu, blir lätt andfådd och hostar en del men annars är det bra!
Imorn blir det ut för första gången på snart tre veckor, ska bli så jäkla skönt att få komma ut bland folk igen!
Träffa Simon ska jag göra också yeah;) och har världens surprise;) aahh va kul!
Känns så skönt att veckan är slut, fast bävar inför nästa vecka, då rasar helvetet iform av plugg tillbaks över en, usch.
Jaja nu är det helg och jag är nästan frisk! Underbart, reagera dock lite skumt på antibiotikan, får hudutslag i ansiktet, samma sak som med halsflussen, sjukt irriterande! Den här gången vet jag ju i alla fall vad det är så.. känns ju bättre.

Heeelg! Underbart!:D

Ha det kanon alla människor! <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

åh vad skönt! hoppas det äntligen är slut med sjukdomar för din del.. :)



sv: jaa dom är ju riktigt najsiga, men det är så svårt med färger.. finns en ljusrosa som jag gillar också men det blir ju lite svårt o matcha ;)

ja filmkvällar it is asså! du får säga till när du är redo haha :D

ja nyår ja, asså det är lite krångligt..evenemanget nyårsfesten på facebook verkar grymt kul, men duvetvem haha ska ju säkert vara dj och jag gillar itne riktigt det. då påminns man om honom hela tiden och det klarar jag inte ritkigt.. jag måste höra runt lite först o se vad alla gör, roligaste vore ju om alla kunde samlas! har du bestämt nåt?<3 :)

2009-11-29 @ 21:21:30
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

mmm visst är det, jag är helt såld på naglar.. love it! ;)

HAHA ja det måste ju suga lite, alla polare försvinner en efter en haha xD när kommer jessica hem förresten? :P är det långt kvar? hahaha

jaa jag vill ju komma, det verkar bli riktigt ös.. men har så himla svårt för att träffa ex såhär tidigt :( men vi får se vad som händer! vet du när man måste kirra biljetter o sånt?

ja skoja inte, vad vore en värld utan oss underbara girls! ;)

2009-12-03 @ 12:19:41
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0