Lamt

Jag har varit världens segast med att uppdatera, tror dock inte att ni, mina typ tre läsare kommer döda mig pga det. Finns ju faktiskt en del förklaringar.

Förklaring nr 1. Höstforum.
Det var gryyymt kul! Världens röj och helt livsfarligt men jääkligt kul. Fast sjukt vad man var sliten på söndagen.
Konstant festande från torsdagen till lördagen. Alla var kanon pepp och på topp humör!
Jag köpte en box och 12 öl och cider av Marco. jag var helt klart den som tog det lungnast på hela forum så det var bra att Zozzo kom på lördagen och drack upp typ halva boxen haha.
Inte riktigt min grej att dricka mycket och länge så jag var relativt nykter stora delar av helgen, kändes riktigt skönt på söndagen när alla andra bara ville dö haha.
Fast sen kom min tid, då jag också bara ville dö, vilket för oss in på:

Förklaring nr 2. Sjukdom.
Det verkar som att det är mitt år att upptäcka världen av sjukdomar.
Kände redan på kvällen när jag gick och la min på lördagen, eller ja natten, att jag hade lite ont i bröstet och att jag frös som en jäkla gris. Tänkte att jag säkert bara hade nån fyllefrossa eller nått men sen på morgonen skulle det visa sig.
Hade så jääääkla ont i bröstet när jag andades att jag trodde jag skulle dö. På kvällen när vi var tillbaks i Östersund fick jag feber och kunde inte ens gå en meter utan att bli andfådd och känna det som att nån stod och rev med ett rivjärn i mitt bröst.
Ringde sjukvårdsuplys som tvingade iväg mig till akuten där läkarna kom fram till att jag hade nått virus som satt sig på lungorna.
Fick åka hem och på tåget dagen efter ville jag bara dö. Pappa kom som tur var och hämtade mig på stationen så jag slapp kämpa mig på nån buss, usch för det.
Sen steg bara febern och jag total däckade.
Förstår inte vad det är med mig och vara sjuk just nu. Fast just den här gången ligger förklaringen troligen i att jag hade pumps på mig tre dagar irad ute i snön och minusgraderna.
Börjar bli bättre men mår fortfarande skit.
Åhh palla! Vill träffa Simon och alla kompisar igen!

Det var förklaringarna till min seghet.

Ser fram emot New Moon i alla fall som Jenny lyckades boka. Höll ju på att få panik när min mobil la av lämpligt nog samma morgon som det var dags att boka. Aja! Allt fixat så kanon!:D

Nu ska jag bli frisk ta mig fan!

Pössss 

Lite bilder från Forum:


Ett av dansgolven


Mina underbara ljusteröpolare hyrde en stuga, sjuukt kul att festa med dom!


Jag stekte i en av alla hundra stugor vi för-och efterfestade i


Snyggbrudarna!<3

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahaha gumman, det är bra då vet vi varför du inte bloggat på ett halvår :D hahaha

men usch virus i lungorna.. låter inte särskilt bra? hur mår du nu då? DU MÅSTE VARA FRISK TILL NEW MOON!!!!!! :P en vecka kvar :D:D:D

______

sv:

haha eller hur, men jag kommer inte gå tror jag. ångrade mig, det är inte så många andra nya som ska gå heller, det känns som att veteranerna får ta det där själva :P jag orkar inte heller.. det kommer va värsta "lekar och tävlingar". jag har aldrig varit för sånt hahaha.

jodå jag trivs rätt bra :) men det är riktigt jobbigt.. ska söka nytt jobb i slutet av november :)

har du nåt jobb förresten? pusssss!

2009-11-13 @ 18:13:07
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

och måste lägga till min redan alldeles för långa kommentar att jag håller med dig med det där att dricka för mycket, det gör jag typ aldrig heller.. riktigt skönt :D tummen upp för det!

2009-11-13 @ 18:14:01
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHAHA i nöden och döden!!fett bra inställning, seriöst det är ju så :D den här filmen kommer bli GALET BRA! bästa biobesöken sen twilight!! mindre än EN VECKA KVAR :D:D:D



nää jag vet hur det är, jag orkar aldrig heller åka in till stan o dela ut cvn o ta tag i det där.. så himla segt haha.

Ja vagabond äger ju! :D men det svider i plånboken när det kostar runt 1000... ;)

2009-11-15 @ 16:54:11
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0