Näsprov - Nej tack

Jag är fortfarande sjuk.
Två veckor har gått och jag är fortfarande sjuk! Pallar inte.
Fortfarande är inte läkarna säkra på vad det är, ska på mitt 4e läkarbesök på måndag och ta ännu fler prover.
Förhoppningsvis får vi ut nått av det, tyvärr är det ett jäkla näsprov. Jag hatar näsprov! En lång himla pinne som ska ner genom hela näsan, huuu uscha vad obehagligt det är.
Jaja får härda ut ännu en gång och hoppas på att få reda på exakt vad felet med mig är. Enligt pappa finns det fler än ett haha men hoppas på att bara få fram ett av provresultaten.

Det värsta är ju att jag missa New Moon idag! Ahah! Får försöka hitta nån annan entusiast som vill gå med mig nån annan gång:*(

Känner förövrigt hur fruktansvärt löjlig min rubrik är men orkar inte komma på nått mindre fyndigt.

Jag måste också hitta en nyårsklänning! Vill ha nån med öppen låg rygg, Vill vara skiiiit snygg i år!:D


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha mm som du kanske sett på facebook så ja den var rysligt bra :P ascoola fighter med varulvarna o grejer :D you'll love it! förresten vilken sida är du på, team jacob eller team edward? ;) ¨haha

hoppas du blir frisk snart!!<3

2009-11-22 @ 18:17:21
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0