'*' Kyssar'*'

Jag gillar pussar, ännu hellre kyssar.
Tycker folk borde kyssas mer. Jag vill kyssas mer, hela tiden, konstant, jämt haha.
Mer kyssar till folket.
Finns inget bättre än när man inte kyssts på länge och man för första gånger möter de där mjuka läpparna
och känner dess värme. En värme som sen sprider sig i hela kroppen 
Jag skulle kunna spendera halva mitt liv åt kyssar. Att få ligga bredvid en varm och go typ som man älskar och bara kyssas och kramas tills man får liggsår.
Älska Kyssar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh guuuuuuuuuuuuuuud vad jag håller med dig haha! kyssar är något av det viktigaste som finns, ett liv utan massa kyssar är inget liv! haha nä men seriöst, jag har funderat jättemycket på det där jag med, och kommit fram till att kyssar är något jag värderar oerhört högt och skulle också kunna kyssas ständigt haha :D:D:D

2009-10-09 @ 18:26:35
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/
Postat av: Jessie

Jag håller också med! Helt gaaaalet vad det är najs. Jag går runt och tänker på det hela tiden, fan vad jag saknar att kyssa den där människan. Jäkla lyxunge Stina ;) jag får bara kyssas i mina drömmar Haha:D

Kyss på gullungar!

2009-10-19 @ 02:31:01
URL: http://jeteninmichigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0