Död åt Telia

Telia kan dö, jag menar verkligen dö! Har aldrig vart med om mer skit när det gäller elektronik asså.
Lilla familjen Moberg tyckte det var smidigt att ha bredband, telefoni och TV i ett. Fucking misstake. Inget funkar! Kan gå nån vecka eller två men sen jävlar börjar nått strula igen. För närvarande fungerar inte en av telefonerna och TVn har inget ljud:s Så nu sitter jag här igen, för 54 gången och lyssnar på datarösten som talar om för mig att jag har plats 44 i kön och att väntetiden beräknas till 29 minuter. 29 minuter!!! Ränkade lite på det härom dagen, sammanlagt, med gubbar som vart här och fixat, nya boxar (dom första funkade inte) och otaliga timmar i telefon med Telia tror jag att det blev runt 4 tusen vi gjort av med, och för vilken nytta? Skiten funkar ju fortfarande inte. Nej asså frustrationen är på topp och Telia kan dö. DÖ!!!!! Och nu har jag plats 42! Fan vad det går undan!

 


Död!


Kommentarer
Postat av: Louise

Nu får du ta och uppdatera här, april är inte okej! ;)

2010-10-10 @ 08:18:27
URL: http://Mourano.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0