Fredag

Fredag, sista "ledighets" dagen. Har slackat på tok för mycket. Planen var att plugga en hel del, optimist som man är trodde jag faktiskt att jag skulle sätta mig ner och plugga men icke. När man är "ledig" eller typ ledig känns det ungefär lika onatruligt som att hoppa från ett flygplan utan fallskärm som att sätta sig och plugga. Vädret har ju hittills varit kanon, men idag är det ju lite depp, kanske kan inspirera till lite plugg haha.

Blir nog inget speciellt ikväll, en god middag och en bra film tror jag.
På lördag däremot ska jag in till lilla Lidingö och fira Sofie som fyller 19, yeey<3 Ska bli super mys!
Ska även höra med Emy om hon är på att hitta på nått under lördagen eller söndagen.
Sen är det slut på ledigheten och tillbaks till verkligheten usch! Vill inte alls.


 Jag vill till USA...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0