Seg

Hej jag är segast i världen på att uppdatera.
Återigen får jag skylla på att jag vart sjuk! Nästan direkt efter att jag hade maginfluensa blev jag sjuk igen, blev förkyld tror jag, extremt, hög feber och galet ont i halsen!
Riktigt pain! Men nu, ta i trä! är jag frisk!
Ska fira lite påsk med familjen och gudmor med familj imorn, ska bli super mys.
Sen blir det till Hallstavik med Simon och hans familj, kommer bli kanon det med tror jag!<3
Ser fram emot lite ledighet, har jobbat aset av mig senaste veckorna. Så jobbigt att bli sjuk och hela tiden komma efter, måste jobba dubbelt så mycket och få hälften så mycket utdelning men men, vad gör man.

Står också lite i valet och kvalet, ska man köra nån utlandsresa i sommar eller inte...
Hittills är det bara jag Simon och Niclas som är på haha, väldigt kul, jag vill i alla fall ha EN brud med mig. Orka stå ut med bara karlar haha.
Jess kom hem! Saknar dig baby!<3

Lovar att uppdatera oftare ;P

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0