Alla Hjärtans Dag

Jaa idag är det då alla hjärtans dag!
Sög ju att dagen inte kunde spenderas med pojkvännen men han vet i alla fall att jag
älskar honom och jag vet att han älskar mig:)
Var på jobbet, eller ja, simskolan (haha jobbet låter lite väl seriöst)trots dålig hals men det gick bra ändå.
Sen gjorde jag badrummet till vääärldens mysigaste men tända ljus, musik och gott att drick och så
körde jag värsta egobadet med kroppsscrub och ansiktsmasker och grejer.
Så nu är det bara att måla naglarna kvar. Såå mys, så lite firande blev det i alla fall haha lite egofirande;)

Men puss och kram och ha en kanon <3 dag! Skäm bort er som tusan ikväll!
Själv ska jag se film och äta naturgodis:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0