Älska fredagar!

Åh nu är det fredag igen! Så himla skönt! Måste plugga en del under helgen men ändå, freeedag! Älskar fredagar. Ska äta en god middag, förhoppningsvis se nån film, om inte plugget finns kvar (eller ja, finns ju fan alltid kvar) , urk!
På lördag kanske det blir plugg, haha patetiska jag med mitt plugg. Måste springa lite på stan sen, ska köpa nått åt mamma och så var det nått mer jag ska göra men nu har jag ingen aning om vad det var.. haha.
Sen blir det träffa Simon och käka lite middag:)
Jobba på söndag och fira mamma som fyller år!:D Just fasiken! Sen är det ju lov!:D Lite i alla fall:D FUCKING UNDERBART! Ser sååå mycket fram emot det<3


Haha pappa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0