Än är det inte slut!

Födelsedagen är över, fast firandet fortsätter!
Idag ska jag nämnligen ha min födelsedags/inflyttningsfest i min lägenhet.
Tror och hoppas att det kommer bli kanon kul.
Självklart fick jag panik igår då jag, som vanligt, inte fick ihop min outfit. Blev total kaos och kläder överallt.
Jag tog med mig en variant som jag tror kan funka, men helt nöjd är jag inte, tänker därför ta en snabb runda på stan och se om jag kan hitta något att kompltettera med.
Sen måste jag kanske springa och köpa en högtalar grej till min ipod om inte Simon kan hitta en CD-spelar strömkabel hemma hos sig, den glömde jag ju självklart.
Men överlag är allt kanon! ÅÅH! SÅÅ taggad! Gah, hoppas på en kanon kväll och att alla där ute också får en toppen fredag!


Favorit lägenheten!<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

usch jätte´ledsen att jag inte kunde va med, hade såååå gärna velat det hoppas jag att du vet gumsi! MEN så du har itne sett avatar!?!?! ska vi köra!!? :D

2010-02-06 @ 23:10:56
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0