Brunte?

Filosofin var skummare än jag trodde.
Exempel från boken som verkligen fick det att snurra: "Om jag pekar på en stor häst ute på en äng och säger "Brunte" då vet nog alla vad jag menar, men om jag istället står bredvid Brunte och säger "Brunte är en häst" då är det nog få som förstår vad jag menar". What? .. vad är det man inte förstår då?:S ja jösses säger jag bara.
Nu är jag i alla fall nästan frisk så imorn tänkte jag nog försöka mig på ett litet träningspass:)

Nej dags att sätta igång igen då med Brunte och hans polare.
Ciao
 


Btw så har jag fått för mig att jag vill åka till LA.

Kommentarer
Postat av: Jess

Filosofin låter ju hur skum som helst. Hur har man prov på det? Förvirra läraren och få mvg? haha

LA baby! Taggad till tusen!

2010-02-22 @ 02:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0