Fredag

Plugg idag igen då. Som sagt filosofi är fucking svårt, men idag tycker jag det går lite bättre.
Usch känner mig inge taggad alls, är trött på att plugga men vet att jag måste, konstant! Är så mycket så jag vet inte vad. Ska in till Lidingö på lördag för då ska Niclas ha sin 20 års fest:D Ska bli kul att få träffa lite folk, segt är dock att det är lördag och jag ju ska jobba på söndag, ööhhöh palla. Men men så är det.
Men vad skönt att det är lördag ändå! Fast plugga blir det ändå hela helgen, nej nu ska jag sluta sura!
Naturgodis nästa!

Ciao


Yeesss brons!:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha livet är hårt :D

bästa filosofiprovfrågan: "är det här en fråga?"

nåå stina, kan du svaret här? :)

2010-02-21 @ 15:20:16
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0