Gott och bra

Som känt har jag helt snöat in mig på gott som är nyttigt. (Där fick jag till det, med tanke på vårt fina väder höhö).


Som jag nämnt tidigare tillhör torkade persikorna helt klart favoriterna, man blir dock rätt pruttig av dem haha.
Min topp tio lista skulle nog se ut såhär:

1. Torkade persikor
2. Naturgodis (sånt där dyrt men galet gott man kan hitta i de flesta mataffärer)
3. Fullkornskex med ost
4. Nötter av olika slag
5. Jordgubbar doppade i mörk choklad
6. Sorbetglass
7. Gino (frukt i ugn med riven vit choklad över)
8. Frukter överhuvudtaget
9. Såna där nyttiga "mellanmåls snacks" man kan hitta lite överallt, himla goda.
10. Mörk choklad

Ja jag kan då aldrig få nog av nyttigt haha men det är ju kul om det är gott också, motivationen hålls lättare uppe då.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag gillar inlägget!! mat<3<3

2010-02-06 @ 23:10:17
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0