Bil<3

Jag älskar att köra bil! 
Ett kanon bra sätt att må bra på! Skulle kanske adda det till min tio i topp lista med nyttigt och gott.. går ju inte att
äta bilkörning men bra för psyket är det helt klart.
Jag blev sjukt sur när pappa imorse ringde och sa att jag skulle behöva åka in till stan för att lämna nyklarna till min lägenhet, som han behövde för att kunna ställa in ett bord till min födelsedag (haha! otacksamma unge klagar på föräldrar som släpar och drar för min skull!). Såg genast den ca 2 timmar långa bussresan in till stan för att lämna ett par nyklar när jag har skit mycket plugg, framför mig. Men när han sen sa att jag självklart fick ta bilen blev jag bara glad över att han glömt dem haha. 
Ja jag älskar verkligen att köra bil! Synd bara att det är så dåligt för miljön och svider så mycket i min studentplånbok. 

 
 Min favvo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0