Veckan

Veckan kommer mest bestå av plugg, surprise haha. Sen ska jag fortsätta träna, har kommit igång igen. Känns jättebra, var rätt vältränad en gång i tiden, vill få tillbaks det;)
Ska åka in och äta lunch med Simon på onsdag troligen och kanske då också fika med Emy:)
Hoppas på att få tid till allt, trots den massiva filosofiboken som just nu ligger och tycker på mitt sovrumsglov, där ligger den bra tycker jag haha. Är verkligheten verklig? Vad menar vi egentligen med verklighet? Jösses, flum.
Har föresten blivit kung på matlagning, tycker det än underbart att laga god och nyttig mat!:D


Vinterpromenad i fredags


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha jaaa visst var dom fräscha! :D:D alltså lön på torsdag.. jag måste nästan tvinga någon att låsa in mig, jag kommer inte kunna hålla fingrarna borta :O

ja men najs!! bond är bäst ju :D du har sett alla hoppas jag?

HAHa ja så här såg det ut på ett prov som EN elev klarade:



"är det här en fråga?"

- om det här är ett svar



clever eller vaaaaaaaad ;) hahaha

2010-02-22 @ 21:43:57
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0