Blogg och väder - flipp eller flopp?

Både bloggen och vädret flippar helt idag.
Har haft jättestora problem att logga in och skriva inlägg. Vet inte om det bara drabbat mig eller flera.
Jag vet dock att vädret drabbat alla! Jösses vad är det som händer? Ska man lyssna på alla forskare som anser att detta är en av klimatförändringarnas följder (skulle det inte bli varmare då?) eller total dissa och gissa på en ny istid?
Hur som helst så jäklar vad snö! Tog oss nästan 1 1/2 timme att skotta fram bilen och få bort den snövall plogbilen bidragit med. Helt sinnes, dagens motion där asså.
Nu sitter jag här i min älskade lägenhet och pluggar på för fullt. Ska snart ta mig till tunnelbanan och möta mamma på stan för lunch:), sen blir det lite snabbshopping och tillbaks till plugget!

Dö inte ute i snökaoset nu alla! Snart är det vår, hoppas jag
Ciao!

Saknar sommaren<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0