Dilemma & Positivt

Är otroligt rastlös och tänker därför göra något så meningslöst som att ta upp dagens dilemma och dagens positiva, som idag är:

Dilemma: Inköp av Enivan vattenflaska. Egentligen så otroligt korkat med tanke på att plast är skit och vatten är något man kan få ur kranen men jag älskar flaskan, och vattnet.
Brukar ha kvar flaskan och använda den när jag tränar eller sitter i bilen. Försöker dricka så mycket vatten som möjligt och har därför ofta med mig en vattenflaska.



Brukar annars vara riktigt bra på att källsortera och greja så antar att världen kan överleva detta;)

Dagens positiva: Absolut det mest positiva var min filofax som jag fick av pappa! Älskar almanackor och att planera (som Simon så väl känner till) därför blev jag super glad när pappa slängde upp ett packet på bordet framför mig och det där i visade sig ligga en filofax:D Den är kanon fin och jag hoppas kunna ha den länge!



Kärlek till almanackor! (lustig stavning det där)<3


Så, nu har jag slösat bort för mycket tid framför datorn, dags för plugg och sen sööömn! God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0