Lite meningslöst men vad gör man inte när man har tråkigt

Fick här om dagen frågan vilken känd kvinna jag trycker är vackrast.
Själv tycker jag nog män är betydligt roligare men kvinnor är egentligen vackrare om man tänker kroppsmässigt. Alla kurvor och grejer haha. Men ja.. vackraste kvinnorna.. Jag har alltid tyckt Ursula Andress, den första bondbruden var himla vacker. Tycker det är så tragsikt med den här bimboiseringen och fördumningen av kvinnor men det är inte konstigt att välden inte kan få nog av oss, vackrast av allt som vi är;)

    
Men ja Ursula Andress tycker jag är vacker. Sen också Emma Watson, Scarlett Johanson, Mischa Barton och Jane Fonda.
Haha dagens meningslösa men va gör man inte när man har tråkigt;)
Så nu vet ni det!


Kommentarer
Postat av: Jenny

mischa barton är min "förebild" när det gäller vackraste kvinnor, har alltid varit :D pga oc.. haha

2010-01-27 @ 16:13:54
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0