Loss

Nu har min skrivkramp äntligen lossnat och jag skriver! Så jäkla underbart, har fortfarande jättemycket kvar men nu har det i alla fall lossnat och det är det viktigaste.
Imorn fyller min älskade pappa år! 57, herregud vad folk börjar bli gamla haha.
Så grattis pappa! Du är bäst!<3
Blir middag för honom imorn och sen på lördag vet jag inte riktigt. Jacob ringde nyss och undrade ifall jag var på en utgång på Pure men jag vet inte.. Inte så taggad just nu men jag fort ändras;)

Ser fram emot min födelsedag som jag planerar att ha i min älskade lägenhet. Blir lite catering mat och gott att dricka med utgång efter. Blir förhoppningsvis kanon! Så den 4e då jäklar:D

Nu ska jag fortsätta plugga ett tag till.

God Natt!



Min lägenhet<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0