Bättre

Mår ännu lite bättre idag, det går framåt. Sakta men säkert så blir det bättre, himla skönt.
Idag har jag försök mig på filosofin och en viss herr Wittgenstein, asså flumigare grejer får man ju leta efter. Ska försöka förklara hur han anser att språkspelet går till, hör ju hur det låter, språkspelet.
Förstår, tror jag, men vette fan hur jag ska förklara skiten. Ja, filosofi, flumarnas helgeskrift haha.

Tog en liten promenad på Resarö också, förbi Zlatans blivande hus haha, väldigt fascinerande.
Pappa har ju också lyckats få den här skiten så vi vandrade runt där som två pensionärer och höll oss över magen.

Till helgen vet jag inte riktigt vad som händer, beroende på hur jag mår ska jag väl försöka få ihop ett väldigt försenat 1års firande med min pojkvän, vore ju himla trevligt.

Nu ska jag dricka lite te och om möjligt ta en liten chokladbit:)

Ciao


Mitt nuvarande skrivbordsunderlägg ifall nån är intresserad;P
The one and only, Marilyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0