Vinterkräksjuka

Jag har då lyckats dra på mig vinterkräksjukan. Fy fan, asså rekomendation, skippa det!
Vidrigaste ever, har varit sjuk i fem dagar nu. Kräktes bara första dagen men har varit galet illa mående och haft sjukt ont i magen efter det. Inget kul alls, därför har all motivation varit död, likaså bloggandet. Det enda som kan sägas är positivt är att man går ner i vikt haha. Kanske ingen ihållande viktnedgång men ändå, känns ju alltid lite bättre haha.
Men nu fick jag lite skrivlust.
Var en riktig vårdag idag! Känns verkligen att våren faktiskt är på väg! Underbart.
Som vanligt längtar jag efter sommaren så dom tankarna flyger ju runt som vanligt.

Nu ska jag se Mästarnas Mästare haha! Skitkul:D

Ciao


Sommarkärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0