Seg jag

Hej jag är seg, superseg!

Mycket har hänt, det mesta bra. Orkar inte uppdatera allt men det har vart kul haha, lite äldre lite visare, typ;)
För tillfället laddar jag inför morgondagen, då står pluggande, fika med Jess, simning och förhoppningsvis lite kul matlagande på listan. Ser jag fram emot.

Helgen var kanon. Halloweenfest på Lidingö med kungmänniskorna! Hade superkul, tack alla<3
Lördag förmiddagen spenderades med Jacob och Louise på Rosendals café, supermys!<3 Älskar att ha lite grannar nuförtiden! Resten av dagen blev det plugg och segande, men rätt trevligt ändå.

Nu ska jag sova och ladda upp inför morgondagen!

Puss och kram!

Bilder från helgen:








Kommentarer
Postat av: Louise

Jaaaa! Äntligen update här :)

Nu är vi grannar i stan och bloggrannar ;)

2010-11-05 @ 13:12:37
URL: http://Mourano.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0