Urk

Usch vilken dålig dag!
För det första vaknade jag och insåg att mamma och pappa tagit den sista frukosten så lilla kinkiga jag hade inget att äta. Jag som avskyr att börja dagen utan frukost!
Jag har haft total torka när det gäller plugget och inte kommit nånvart alls känns det som.
Åkte iväg och handlade lite och när jag kom tillbaks blev jag först jätteglad när jag såg att plogbilen hade vart framme! Sen dog lyckan när jag fick se den gigantiska vallen framför vår uppfart!
Ja, det var bara att parkera bilen en lång jäkla bit bort, dra på sig skottningsutrustningen och dra ut i snön.
Två timmar höll jag på, TVÅ timmar!! Hade tänkt att gymma lite på kvällen, kändes dock inte riktigt som att det behövdes sen... Ja nått positivt med det hela i alla fall, fortsätter det såhär så är man ju klar för beach 2011 inom några veckor haha!

Nu måste jag ta tag i min dåliga dag iform av för mycket plugg och sätta igång!
Otagg..

(*^*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0